RSS

Nuffnang

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

sumber :-

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Pengakuan Fasha Sandha Bakal Kahwini Rizal Ashram Di Bali, Indonesia 29 April 2012

Posted: 07 Mar 2012 08:55 AM PST

Kalau anda belum membaca surat khabar fizikal hari ini, isu hangat ingin berkongsi berita yang penting untuk anda semua tahu secepat mungkin.

Berita Harian hari ini melaporkan yang Fasha Sandha telah sahkan bahawa tarikh perkahwinan beliau adalah pada 29 April 2012.

Kenyataan ini merupakan antara kenyataan yang di'tunggu tunggu peminat dunia hiburan yang telah lama di'sogok dengan lambakan gambar pra perkahwinan mereka.

Sekiranya anda membaca surat khabar Berita Harian hari ini melaporkan bahawa Fasha Sandha telah menerima lamaran bakal suaminya, Jejai. Ramai tertunggu tunggu hari kemuncak perkahwinan mereka. Fasha Sandha telah menetapkan tarikh majlis perkahwinannya dengan Rizal Ashram Ramli (Jejai) di pulau peranginan eksotik, Bali pada 29 April 2012.

Majlis perkahwinan antara Fasha Sandha dan Rizal Ashram akan berlangsung dalam satu majlis tertutup yang akan di'hadiri oleh 100 orang tetamu termasuk keluarga, rakan terdekat dan wakil media.

"Mengikut perancangan, busana pengantin mendapat sentuhan pereka tempatan popular, Rizman Ruzaini, manakala kepercayaan untuk menyolek wajah bakal pengantin pula diberikan kepada jurusolek kegemaran ramai artis ternama, Tiar Zainal," katanya kepada wartawan Berita Harian.


Finalis Pelakon TV Wanita Popular, Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2011, genap berusia 28 tahun pada 28 Mac ini tidak dapat dihubungi kerana sibuk di lokasi penggambaran drama berjudul Seindah Sakura.


Difahamkan Jejai yang juga anak bekas Menteri Besar Perak, Tan Sri Ramli Ngah Talib, sudah pun bertemu keluarga pihak perempuan untuk merisik.


sumber: abpbh.com.my

TIPS : 9 Cara Mengesan Lelaki Teruna dan KACAK

Posted: 07 Mar 2012 08:30 AM PST

Mungkin ada diantara anda yang berhajat untuk mempersuamikan Lelaki yang masih mengekalkan status "Teruna". Dengan kemudahan yang telah tersedia ada secara
percuma sebagai contoh facebook, myspace dan pelbagai lagi sosial laman website, ramai wanita dan lelaki terjerumus didalam kancah maksiat dan secara tidak lansung remaja sekarang hilang dara dan teruna didalam usia muda.

Hari ini saya ingin berkongsi dan memberikan sedikit panduan bagaimana untuk anda mengenali seseorang bernama lelaki yang masih TERUNA ataupun TIDAK TERUNA.



1. Lelaki teruna segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala lelaki tak teruna mengekalkan pandangan.

2. Lelaki teruna malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yg cantik. lelaki teruna seperti "kena interview" apabila bercakap dan badannya kaku.

3. Lelaki teruna membosankan apabila bercinta. gayanya agak "nerd". gemar berlagak untuk menarik pasangannya

4. Lelaki teruna suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki tak ada teruna gemar melihat tubuh wanita.

5. Lelaki teruna terlalu sensitif. mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan.



6. Lelaki teruna menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna menunjukkan reaksi bersahaja.

7. Lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan.

8. Lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik menyukainya.

9. Lelaki teruna juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati pasangannya.

6 Rahsia Allah Terhadap HambaNYA

Posted: 07 Mar 2012 08:08 AM PST

Salam Sejahtera, hari ini saya ingin mengupas mengenai 6 perkara yang dirahsiakan Allah kepada Hambanya.

Sila lihat petikan dibawah.


1) Allah merahsiakan turunnya Lailatul Qadar di bulan Ramadhan agar hambanya selalu berusaha untuk mencapainya dengan bersungguh-sungguh tanpa mengingat, mengenal atau merasa bosan.


2) Allah merahsiakan keredhaannya kepada hambanya yang taat agar hambanya itu tetap terus berbakti atau taat.

3) Allah merahsiakan wali – walinya atau hamba hambanya yang soleh kepada orang ramai agar mereka tidak dipuja – puja atau disembah-sembah disebabkan oleh kemuliaannya kerana wali – wali Allah itu tergolong orang yang mempunyai kelebihan ilmu.

4) Allah merahsiakan tentang keutamaan salatul wusto atau sembahyang yang utama daripada solat solat yang lain agar hambanya itu tetap rajin dan berusaha mencapainya (Salatul Wusto)

5) Allah merahsiakan umur seseorang hamba agar ia selalu bersiap sedia untuk mati dan rajin beramal yang soleh


6) Allah merahsiakan tentang siapa jodoh kita nantinya agar hambanya mencari jodoh yang terbaik untuknya.

Gambar dan Biodata Zhu Songhua Guru Seksi dan Tercantik Di Dunia HOT!

Posted: 07 Mar 2012 12:54 AM PST

Pelbagai Spekulasi semenjak Zhu Songhua muncul di televisyen, Pelbagai perbincangan berkenaan Songhua mula tersebar di Internet,dan beberapa persoalan timbul, adakah murid murid yang hadir akan fokus sekiranya cikgu tersebut berada didepan kelas berdiri dengan susuk badan yang seksi sepeti SOnghua.

Biodata Guru Seksi Zhu Songhua

Real Name : Zhu Songhua
Nickname : Yuhua
Occupation : Teacher
Height : 168 cm
Weight : 50 kg
Measurements : 85-67-88
Hometown : Nantong, Jiangsu, China
Blood type : O
Birthday : January 31



Cikgu ni semakin terkenal dan mendapat perhatian ramai setelah dia diundang dalam Program TV Happy Night dalam segmen Guruku Yang Istimewa.




Sekiranya cikgu sebegini di Malaysia tak dapatlah nak dibayangkan apalah murid murid itu gambarkan...



Selain dari itu pelbagai feedback yang baik telah diterima daripada ibubapa murid murid dimana ibubapa memberikan penilaian yang baik berkenaan pembelajran yang diajarnya, bukan pujian diberikan daripada susuk tubuhnya yang menawan.

Disusuli dengan pujian, Shonghua juga tidak lari diterima oleh kritikkan, namun guru yang berpengelaman ini menanganinya dengan tenang dengan kenyataan seperti berikut pada media ""Saya hanya orang biasa, yang hanya ingin hidup tenang dan tidak mencari populari," kata Songhua, 30 tahun, yang pernah meraih penghargaan sebagai guru luar biasa ini.

Cuba anda lihat dan nilaikannya sendiri gambar gamabar cikgu Zhu Songhua yang memang kelihatan seksi dan cantik, ia memang wajar jika ia dinobatkan menjadi guru cantik dan terseksi di China.











Gambar Liyana Jasmay Bertunang Bulan Mac 2012

Posted: 06 Mar 2012 05:56 PM PST

Akhirnya teka teki yang bermain didalam permikiran peminat peminat yang ingin menjadikan Liyana Jasmay sebagai suri rumah, sudah mendapat jawapannya. Liyana Jasmay bakal menjadi permaisuri pada seorang ahli perniagaan yang juga jiran di kawasan kediamannya pada bulan Mac 2012.

Liyana Jasmay yang sebelum ini telah digosipkan dengan beberapa artis tanah air kita dengan Aizat dan Syamsul Yusuf mengakui telah menerima cincin merisik seminggu yang lepas dari Fathuddin Mazlan.



Fathuddin Mazlan menghantar rombongan merisik pada minggu lalu dan sekiranya jodohnya dikekalkan, kami akan bertunangan bulan Mac 2012.

Bagaimanapun tarikh sebenar masih dirahsiakan. Pengakuan dari Liyana Jasmay katanya paling lewat tahun depan mereka akan berkahwin.


p/s : Semoga apa yang diimpikan akan menjadi kenyataan. dan berkekalan sepelas berkahwin. Bagus liyana tak bertunang lama lama.

Peserta Big Brother Realiti TV Dirogol

Posted: 06 Mar 2012 05:21 PM PST

Inilah risiko Program Realiti didalam fenomena zaman sekarang, di mana sebuah Program Realiti Brother telah mencetuskan kegemparan di negara tersebut apabila salah seorang pesertanya telah dirogol secara lansung di televisyen Brazil.

Model seksi dan mempunyai tubuh badan yang mengairahkan, Daniel Echaniz telah dituduh mengambil kesempatan keatas pesaingnya Monique Amin selepas erakhirnya satu program keramaian.

Dalam episod baru Bg Brother Versi Brasil itu, yang telah disaksikan kira kira 8 juta penonton, menunjukkan Echaniz naik ke katil Monique sewaktu wanita tersebut didalam keadaan mabuk di bilik tidurnya.

Apa yang mengemparkan lagi dia mengeselkan tubuhnya dengan wanita itu sebelum berselimut sebagai ransangan.





Monique yang berusia 23 tahun itu dikatakan tidak begitu sedar terhadap kejadian yang menimpa dirinya kesan daripada pengaruh alkohol.

Pihak Berkuasa (polis) mengambil masa 3 jam untuk mengambil keterangan Monique berhubung kejadian tersebut sebelum membawanya ke hospital untuk pemeriksaan selanjutnya.




Echaniz secara automatik telah disingkirkan serta-merta dari rancangan realiti tersebut dan akan berhadapan hukuman penjara di antara enam ke 10 tahun jika disabitkan dengan kesalahan.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan